terça-feira, 27 de maio de 2008

Wie schmeckt dir mein Herz?
Wie schmeckt dir mein Herz?
Wie schmeckt dir mein Herz?
Wie schmeckt dir mein Herz?

Ist es schön, mich auf den Knien zu sehen?
Ist es schön, in meinem Blut zu stehen?
Ist es schön?
Ist es schön?
Laß dir meine Liebe auf der Zunge zergehen!

Wie schmeckt dir mein Herz?
Wie schmeckt dir mein Herz?
Wie schmeckt dir mein Herz?
Wie schmeckt dir mein Herz?

Gib mir diesen Schmerz zurück!
Gib mir diesen Schmerz zurück!
Gib mir diesen Schmerz zurück!
Laß mich wieder leiden!
Ist es schön, mich auf den Knien zu sehen?
Ist es schön, in meinem Blut zu stehen?
Ist es schön?
Laß dir meine Liebe auf der Zunge zergehen!

----------------
Now playing: Oomph! - Mein Herz
via FoxyTunes

Um comentário:

CassiO disse...

Translation, for those who want it:

How does my heart taste?
How does my heart taste?
How does my heart taste?
How does my heart taste?

Is it beautiful to see me on my knees?
Is it beautiful to be covered in my blood?
Is it beautiful?
Is it beautiful?
Let your love dissolve on my tongue!

How does my heart taste?
How does my heart taste?
How does my heart taste?
How does my heart taste?

Return this pain to me!
Return this pain to me!
Return this pain to me!
Let me suffer again!
Is it beautiful to see me on my knees?
Is it beautiful to be covered in my blood?
Is it beautiful?
Let your love dissolve on my tongue!